YAY!

Detta är Zeina och jag :D
 
Bilden är från avslutningen på skolan i Tanzania år 2010 då vi båda flyttade från Tanzania :)
 
Vi lärde känna varandra år 2009-2010 då vi gick i samma klass på IST (Internarional School of Tanganyika) Vi hade jätte kul tillsammans och det hoppas jag att vi fortfarande kan ha :D
 
Det var ett tag sedan vi sågs. Senast var när min familj var i London och hon också var där, sommaren år 2011 tror jag att det var :) När jag flyttade tillbaka till Stockholm så flyttade hon till Bahrain, en liten ö utanför Saudiarabien så det har inte varit så lätt att träffas. Men på sommaren bor hon en del i London och då är det lite närmare att flyga till Stockholm och nu är vi ju lite äldre så då klarar hon/vi nog att flyga själva. 
 
Jag saknar henne JÄTTTTEEE mycket! Så det ska bli super kul tycker jag att hon kommer till Stockholm i sommar :D ♥♥♥
 
/Vera <3
 
 

2013-05-30 | 18:15:00 | Vera | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback