Söndag!!

Hej hej!
 
Denna söndag har varit och kommer fortsätta vara en rätt full speckad dag :) Jag vaknade rätt tidigt, åt frukost och sedan hjälpte jag pappa att sortera ut lite ur boden. Sedan har jag sprungit med Nigin och gjort lite kondis träning. Sedan åkte jag och mamma in till Skärholmen för vi blev inte riktigt nöjda igår och sedan skulle vi köpa lite presenter också. 
 
Det blev en lyckad tur idag, då vi hittade en rätt ny affär som hade fina kläder tyckte jag och det var halva priset fredag till söndag för att de nyligen öppnat :D Vi köpte en klänning och två par short och jag är riktigt nöjd :D 
 
Senare ikväll kommer släkten på middag för Valle fyller år på fredag så vi ska fira honom idag :) Nu när det regnar så kan man inte vara ute så jag ska nog göra lite läxor och slappa lite :)
 
Affären heter Rut & Circel
 
Jag kan visa bilder på kläderna sedan om ni vill :)
 
/Vera <3

2013-05-26 | 15:09:52 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback