Marabou glass!

Hej!
Nu har vi varit på Tjörn sen vid 3 :)
Det är jätte härligt att vara här. Jag känner mig verkligen hemma här haha. Det har varit lite blandat väder med regn :/ Jag hoppas det blir lite roligare väder imorgon när vi ska fira mormor Märta som fyller 95! 
 
Vi har precis kommit hem från första doppet i havet :) Det var svinkallt :O Men det var uppfriskande och härligt. Vi har 'sommarkompisar' haha som vi brukar vara mycket med på sommaren. Nu är iaf hälften av familjen här så nu sitter jag, Valle och Petter och spelar kort. Har ni några kort tips?
 
Glassen var jätte god
 
/Vera <3 
 
p.s. det kommer bilder på doppet när vi kommer hem :)

2013-05-09 | 22:08:46 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback