Hemma från Tjörn :)

Hej!
Nu har jag kommit hem från Tjörn. Satt i bilen nästan hela dagen :/ Sorry att jag inte bloggade igår men Internet är jätte segt på landet :/ Igår var jag iaf på farmor och farfars sommarställe. Jag träffade mina kusiner och min ena faster. Farmor ch farfar kunde tyvärr inte komma så vi åkte förbi de på väg hem idag och sa hej och så :) 
 
Det var iaf väldigt kul att åka till landet och vi fick lite försmak av sommaren :D Nu ska jag packa upp och äta något och förbereda för imorgon. Jag ska till tandläkaren på förmiddagen imorgon för att dra ut en halv tand. Jag har tappat en halv tand och den andra är kvar haha det låter väldigt äckligt :/ :( 
 
 
Mer bilder kommer i veckan :D 
 
/Vera <3
 
 

2013-05-12 | 18:23:26 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback