Härligt väder!!

Hej!
 
Solen skinner och luften är varm men samtidigt sval! :D Super skönt!
Idag vid tio åkte jag och mamma in till Skärholmen där vi letade efter dels en skolavslutningsklänning och lite vårklädet och några presenter. Jag tyckte inte det blev en sån lyckad tur :( Jag köpte en present (säger inte vad. Personen kanske läser...) och sedan köpte vi en blommig klänning som jag kanske har på skolavslutningen. Jag tyckte klänningen var fin men den var inte så fin på mig :( Jag kanske hittar något bättre senare, då visar jag det.
 
Det är otroligt skönt ute. Solen värmer och jag tror jag ska sätta mig på altanen och sola och läsa en bok, får se om jag gör det :) Senare idag ska vi ha lite gäster på fika och ikväll har jag inga direkta planer :)
 
 
/Vera <3

2013-05-25 | 13:09:34 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback