Härligt väder! :D

Hej!
Så skönt att det är lördag och att solen skinner! :D Jag vaknade ganska tidigt av att solen lös in bakom gardinen :) Sedan har jag ätit frukost och börjat städa mitt rum. Senare idag kommer Karin hit :D Vi har inga planer om vad vi ska hitta på, kanske vi går till Snättringeskolan för det är snättringedagen där. Man kan vara med i olika lekar och vinna priser typ :) 
 
Hela denna veckan tycker jag att det har varit väldigt fint väder. Tempen runt 10-15° mitt på dagen och sol :D Jätte härligt att våren är här på riktigt :)
 
Nu närmare sig ju sommarlovet på riktigt och de flesta har något bestämt till sommaren. Jag ska i början av sommaren flytta och installera mig i Hammarby sjöstad. Senare ska jag på ett danskollo i 10 dagar och typ i mitten av juli åker jag till landet (Tjörn en timme från Göteborg.) Både min mormor och morfar och farmor och farfar har sommarställe på Tjörn :) Hos mormor och morfar så är det ett stort hus som mamma och hennes syskon delar på så där är vi några veckor varje sommar. Mormor och morfar bor i ett lite mindre hus bredvid det stora huset och där är jag, Valle och Konrad ungefär en vecka varje sommar :) Farmor och farfar har ett sommarställe på andra sidan av Tjörn (Tjörn är en ö) där vi brukar vara över dagen och träffa kusiner osv. Vi ska även till Norge för att hälsa på våra Kambodja vänner. Vi är 4 familjer (20 pers) som åker till någons hus/sommarställe och umgås där. Förra sommaren var vi i Stockholm hos oss. Vi hade jätte trevligt, åkte på utflykter och de fick en tur genom Stockholm vilket var kul :)
Har ni några planer över vad ni ska göra på sommarlovet? 
 
1. En av badplatserna med brygga/ 2.En annan badplats med klippor/ 3. Jordgubbsplock/ 4. Solnedgång vid badplats/ 5. Af Chapman båten som vi bodde på en natt/ 6. Midsommartårta 
 
 
/Vera <3

2013-05-04 | 10:30:12 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback