Godmorgon!

Godmorgon alla fina bloggläsare!
Det här känns som en bra dag!! Det är fredag!! Solen skinner, det ska vara jätte fint och varmt idag enligt väder prognosen :D En allmänt bra dag!!
Nu ska fortsätta göra mig i ordning för skolan :) Vi börjar 10:15 idag :D så vi hade sovmorgon vilket var väldigt skönt :D
 
Bjuder på två till bilder från i tisdags tagna med mammas och pappas kamera
 
Senare idag är det dans genrep :D Ska bli väldigt kul :) Som ni vet ska jag ha dansuppvisning i helgen!! Ååhhh som jag längtat haha :D Jag dansar i ett high school musical medley och lite i låten Thriller :) Jag kan lägga upp lite bilder och filmer om det blir några. Pappa/Mamma brukar ta bilder så lite kan jag visa :D
 
/Vera <3

2013-05-17 | 08:42:40 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback