Fredagkväll!

Hej!
Idag hade vi ju skola :/ men det börjar lugna ner sig och vi har typ inga läxor :D Vi hade iaf orienteerings träning idag på gympan för vi ska ha orienteering på tisdag. Det gick bra för mig och Bahar som jag orienterar med. Vi hittade alla markeringar som man skulle så det var ju bra :)
 
Sedan hade jag dans genrep inför dansuppvisningen denna helgen :D Det gick helt okej lite förvirrade var jag om vart jag skulle gå in osv. Det känns iaf som om det kommer bli en grymt rolig helg!! :D 
 
Nu ska jag göra många små flättor så att mitt hår blir krulligt och fluffigt :)
 
Bilder från inspirationskällan we♥it :D
 
Ha en bra fredagskväll och njut av den sommriga luften :D
 
/Vera <3

2013-05-17 | 20:46:36 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback