Forget me ej!

Godmorgon alla fina bloggläsare!
Jag har precis duschat efter en jogging tur. Det var väldigt skönt att springa, lite blåsigt men varmt. Jag märker varje gång jag springer att det blir varmare och man behöver inte lika mycket kläder på sig längre och det är ju väldigt skönt. Jag springer också förbi många trädgårdar som nu har blommat ut mycket med gröna knoppar och fina färgglada blommor. Den blomma som jag gillar mest är forget me ej. Dels för namnet som jag tycker är väldigt fint men också för att blomman är otroligt fin enligt mig. :) Har ni någon favorit blomma?
 
Bild från google :)
 
Senare i eftermiddag ska vi hem till min moster och hennes familj som flyttade till ett hus nyligen :) Innan det ska jag göra lite läxor hade jag tänkt :) 
 
/Vera <3

2013-05-05 | 11:36:57 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback