Av med joggingskorna, in i duschen!

Hej hej!
 
Som rubriken lyder har jag precis tagit en joggingtur och nu ska jag hoppa in i duschen. Får se hur det går hahah lite som en kanin :D 
 
Idag var en lugn dag. Man behöver inte prestera lika mycket på lektionerna det är mer lekar eller genomgång av de man redan gjort och förberedelser inför åttan :) även om lärarna är tydliga med att bara för att det är varmt och sommar så är skolan inte slut :( 
 
Det är däremot bara 15 dagar till min skolavslutning och 9 av dem är skol dagar :D
 
Jag vilade lite på altanen efter jag sprungit :D Tummen upp för träning!
 
 
Senare ikväll ska jag och mamma på ett informationsmöte om kollo. Jag ska nämligen på danskollo i sommar!! :D Ska bli jätte kul tycker jag! :D Jag känner ingen som ska dit vad jag vet, men jag hoppas att det är många trevliga människor som jag kommer att få lära känna! :D
 
/Vera <3

2013-05-28 | 15:46:56 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback