1 Maj!

Halojsan!
Igår var det ju Valborg och jag var inne i stan med mamma och Konrad (pappa är i Kairo, Valle var med kompisar) Det var väldigt kul och trevligt, frös lite om benen bara men annars var det bra. 
 
Här är några bilder från igår!
Jag och Konrad vid en liten stuga i närheten av brasan.
Utsikten från stugan.
Elden! Det hade ju regnat lite under eftermiddagen så grenarna var lite fuktiga och svåra att tända.
 
Idag är det 1 Maj! Redan? Hallå vart har all tid tagit vägen. Haha nej men det har gått väldigt snabbt :/ Jag har iaf en del att se framemot i Maj. Denna helgen händer inte så mkt ska nog vara med kompisar. Vi ska till Tjörn/ landet nästa helg, när det är Kristihimelsfärd. Helgen efter det har jag dansuppvisning :D Sedan närmare sig sommarlovet med stora steg och flytten oxå :D 
 
we♥it bild
 
Idag ska jag inte göra så mkt :/ Kanske e med någon kompis får se om det e någon som vill och kan göra nåt :) 
 
/Vera <3

2013-05-01 | 11:49:46 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback