Tips när man tränar :)

Hej!
Idag har jag inte gjort så mkt, jag har packat upp, tagit hand om mina kaniner, förberett för skolan och sprungit. Så det var en lugn dag. Vad har ni gjort idag? Mitt sportlov var väldigt rolig med mkt åk i backen och det e lite sund att det snart e slut men det ska bli kul att få träffa kompisarna igen och det e typ bara 4 veckor till påsklovet :) YAY!! :)
 
Tips: När jag var ute och sprang så kom jag å tänka på vad jag tycker gör det roligare att träna.
  1. Ha musik speciellt lite snabb musik för att pusha en när man tränar.
  2. Träna med en kompis eller ett lag för att göra det roligare och för att kunna pusha varandra.
  3. Träna tidigt på dagen för då har man gjort det och då känner iaf jag mig fräsch och vaken och kan fokusera bättre på vad jag ska göra.
 
 
  
 
 
Hoppas ni gillar tipsen och citaten :)
/Vera <3

2013-03-03 | 19:20:10 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback