Söndag!

Hejsan alla glada människor!
Jag började dagen med en jogging tur vilket var väldigt skönt. Det är fortfarande lite isigt där jag springer så jag sprang försiktigt :) Jag ska snart städa kaninburen och gosa lite med kaninerna :) 
Som ni kanske märkt så brukar jag springa och ta hand om kaninerna på söndagar. Lite tråkigt i längden att läsa om men nu vet vad jag oftast gör en söndag. Vad gör ni på söndagar?
 
 
Den gyllenbruna kaninen heter Simba och den svarta kaninen heter Svartnos. 
Bilderna är tagna förra våren/sommaren.
 
Jag och min lillebror Konrad fick Simba och Svartnos efter att vi flyttat hem från Tanzania som födelsedags present (vi fyller båda i augusti.) Simba och Svartnos fyller tre år i slutet av sommaren. 
 
/Vera <3 
 
 

2013-03-10 | 10:58:31 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback