Måndag! :)

Hej hej!
Idag har varit en vanlig måndag haha rätt lång dag men men :) Efter sista lektionen så hade jag, Ella, Ava och Bahar audition för Talent show. Det var egntligen inte audition för alla gick med. Det var typ bara 10 bidrag. Jag tyckte iaf att det gick bra. Vi får träna mera tills på fredag men det var kul :) :P 
 
Här i Stockholm snöar det :O :(  Lite synd tycker jag, jag som hade trott att det skulle bli vår snart aja. Kan egentligen inte göra så mkt åt det :) Kan bara klaga och längta efter sommaren. Här kommer lite sommer bilder som kan muntra upp er :)
 
 
Vad tycker ni sommar är? Är det sol och bad eller är sovmornar och sena kvällar?
Kommentera vad ni tycker (inget är fel)
 
/Vera <3

2013-03-18 | 17:23:51 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback