Lååååångfredag!!!

Hej hej!
Idag är det ju långfredag och det är ju en röd dag då de flesta är lediga :) Jag började iaf min morgon med frukost. Vi hade inte så mkt mat hemma men jag blev iaf mätt. Sedan har jag sprungit och jag märker varje gång jag springer att jag blir bättre men oxå att vädret blir härligare. Det är mindre is och snö på vägarna, solen skiner rakt i ansiktet och det är fler ute :D Jag hoppas iaf att denna långfredag blir lååånnggg haha och en bra start på påsklovet!!!! Nu ska jag snart duscha och i eftermiddag tänkte jag, mamma och kanske Konrad göra lite påsk godis mums :P Mer om det sen :)
 
 
/Vera <3
 
 

2013-03-29 | 10:34:06 | Boost | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback