Hiss & Diss

Hej!
Jag tänkte hissa sommaren och våren som jag tycker är härliga tider på året. Det är mycket roligare att vara ute när solien skiner. Än så länge har ju snön inte smällt och solen är inte så varm (i Stockholm), men när snön smälter och solen blir varmare ska jag vara ute så mkt som det går. Jag blir glad av sol och värme. Blir inte ni?
 
 
Min diss går till mobbning som är helt fel! Man ska inte vara elaka mot andra på något sätt. Alla människor har lika stor rätt och är precis lika mkt värda. Vi ser alla olika ut och vi har alla olika personligheter. Världen skulle inte vara något rolig om alla var likadana. Tänk på att vara snäll. Om du har något elakt att säga håll det till dig själv.
 
Senare i eftermiddag ska jag och Linn se på Oz the Great and Powerful i 3D. Hoppas den är bra. Det kommer antagligen en recension av filmen senare.
 
 
Ha en fortsatt bra lördag.
/Vera <3

2013-03-16 | 12:05:32 | Hiss & Diss! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback