Yeeey!

Hejhej förlåt att de var lite dålig uppdatering de senaste dagarna från mig.. Iallfall nu är det iallfall sommarlov som dem andra tjejorna skrev. Vilket känns awesome asså inga mer läxor, prov och så på hela sommaren!!!! Iallfall så igår efter skolavslutningen så åkte jag min bror och mamma och åt lunch i stan och sen så bowla vi och åt frozen yoghurt. De va nice start på lovet sen träffa jag Emmy och vi gick ner och åt godis vid vattnet. Idag tror jag inte jag ska göra så mkt! Men jag bloggar senare. Jag har tyvärr inga bilder från igår eller så just nu.. Men ett par bilder från we♥it kommer iallafall!
/Ella

2013-06-13 | 13:13:35 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback