Sprang upp för Hammarbybacken!!

Glad Midsommar!!
 
Jag började denna härliga morgon med kondis träning med Valle. Vi sprang så snabbt vi kunde upp för en del av backen och sedan gick vi och sedan sprang vi. Intervall träning helt enkelt! Det var duper jobbigt men det känns otroligt skönt nu när vi gjort det. 
 
Nu väntar en god Midsommar brunch och jag är super hungrig. Senare idag ska vi på midsommarfirande på Skansen tror jag. Njut av det härliga vädret med familj och vänner det ska jag göra :)
 
Tre bilder från de senaste dagarna
Vi var på Park Teater i tisdags och såg på Kåldolmar och kalsipper
 Jag och Emma gick till Hammarby backen när hon var här
 Igår var vi på en promenad och vi hittade ett par super gulliga skor
 

Glad midsommar!!!! ♥
 
/Vera <3
 

2013-06-21 | 10:12:24 | Vera | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback