Slängt massa skräp

Idag har jag, Valle och pappa jobbat på i huset innan vi lämnar nyckeln till de nya ägarna. Vår bod var full med saker som antingen skulle slängas eller hit till lägenheten. Sedan har vi också en lekstuga som hade en del skräp. Så vi har varit och slängt och sedan flyttade vi kaninburen och kaninerna till min morbror som bor i närheten. De ska få ta hand om kaninerna i några veckor och sedan ska de få flytta till landet där vi har kompisar som vill ta hand om de. 
 
Nu fortsätter jag att packa upp det sista. Usch vad jag har mycket små prylar som jag aldrig använder!! MÅSTE SLÄNGA!
 
 
Nu när jag har sommarlov så kommer det inte komma lika många inlägg om dagen från mig för jag vill inte sitta framför datorn när solen skinner!
 
/Vera <3
 

2013-06-15 | 19:07:09 | Vera | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback