Sista joggingturen i Huddinge

Som rubriken säger så har jag precis sprungit min sista runda här i Huddinge :( Det är både bra och dåligt antar jag. Jag ska under sommaren och året sätta upp fler mål med träningen som jag vill uppnå. :D Till exempel så bor vi super nära Hammarbybacken så det kan vara att springa hela vägen upp för den utan att stanna :O Jag tycer det passar bra att sätta upp nya mål samtidigt som jag byter runda.
 
Som ni kanske märkt så har jag inte hittat på något särskilt den här helgen med kompisar till exempel för att hinna packa. Lite tråkigt för er att få höra om samma saker varje dag. Det känns som om regnet hänger i luften så idag blir nog en inne dag. Nu hörde jag precis åska!! :O 
 
Bild från we♥it 
När jag springer regelbundet så förbättrar det ju kondisen men det ger mig också en chans att tänka fritt om allt och ingenting och som citatet säger en chans att tänka igenom vem JAG är!
 
Ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi senare 
/Vera <3

2013-06-09 | 11:57:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback