Planer!

Idag: Springa, fika med pappa, Lotten och Sara. Gå på Rix Fm festival med Ella, Linn och Amanda.
Måndag: Passa Sara på eftermiddagen.
Tisdag: Springa, kanske träffa kompis, passa Sara, gå på Kåldolmar och kalsipper konsert med familjen.
Onsdag: Vara med Emma, hon sover antagligen över.
Torsdag: Vara med Emma på förmiddagen. 
Fredag: Springa och Midsommarfirande med familjen!!
 
 
Bilder från google.com 
 
Om ni undrar så är Lotten pappas kollega och hon behöver en 'barnvakt' till Sara som är 7 eller 8 år tror jag. Så jag ska testa det och om jag tycker det är kul ska jag hämta Sara från fritids en gång i veckan under året. 
 
/Vera <3
 
 
 
 

2013-06-16 | 10:00:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback