Packar...

Hej hej!
 
Solen skinner igenom fönstret och jag packar ihop alla mina ägodelar, vilket är en hel del. Än så länge har jag packat 7 lådor med mycket böcker och andra prylar. Vi har också varit i lägenheten och tittat hur långt byggarna har kommit. De har redan fått upp väggen som ska upp och flyttat dörren som skulle flyttas. Det ser ut att bli otroligt fint! Jag och Valle har också bestämt vilket rum som ska bli våra. Jag får det som har utsikt mot vattnet även om Valle får det också men inte lika tydligt. Mitt rum blir lite mindre men det har jag inget emot :D
 
Det ska bli otroligt spännande och lite pirrigt är det. Nu ska jag fortsätta packa klart och senare ikväll ska vi på student firande :D
 
Nästan helt tom bokhylla. 
 
/Vera <3
 
 

2013-06-06 | 14:44:00 | Vera | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback