Harry Potter!

 
Mamma och pappa har läst alla böcker högt för Konrad så då hade vi bestämt att när vi flyttat så skulle vi se på första Harry Potter filmen. Vi gjorde det ikväll vilket var väldigt mysigt! Det var ett tag sedan jag såg den så det var roligt! Vi köpte hela lådan med alla 8 filmer i Hemmakväll som ligger super nära oss. Vi kommer antagligen se på alla filmer de närmsta månaderna/veckorna så det är bra att ha! 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig och imorgon ska jag och Valle hjälpa pappa att slänga skräp från boden så vi åker till huset och är där större delen av dagen. 
 
/Vera <3

2013-06-14 | 22:21:51 | Film! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback