Denna helg!

Som ni hört av de andra så har den här helgen varit väldigt roligt. 
 
Min helg började med att jag var i stan med Karin. Hon skulle köpa en present och jag letade inte efter något utan mer om jag hittade något skulle jag köpa det. :) Jag hittade iaf två fina linnen från Bik Bok som kostade 99 kr/styck men det var 2 för 1 så väldigt billigt :D 
 
Vi köpte frappe
 
Vi var inne på Sephora men köpte inget där :(
 
Det var ju Stockholm Marathon i lördags och vi såg några av löparna
 
Sedan var jag på ett jätte roligt kalas hos Linn!! Idag var vi med klassen på Boda Borg och sedan åkte vi till Jogersö vilket var en badplats som var jätte mysigt. Grym helg!! 
 
Jag är super trött så jag ska gå och lägga mig rätt tidigt :)
 
/Vera <3
 
 

2013-06-02 | 21:03:39 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback