Förbereder...

Idag har jag ännu inte gjort så mycket. Jag förbereder för danskollot som jag ska åka på på onsdag, jag packar och packar, det är en del man ska ha med sig. Lite jobbigt är det för man ska helst sätta namn på allt som är sitt, jag vill ju inte tappa bort mina saker. Jag funderar också ut vad jag ska göra för tidsinställda inlägg till er. Jag kommer vara borta i tio dagar och jag kommer inte ha min mobil, så Ella och Linn kommer få skriva de flesta inlägg. Jag kommer däremot göra några fina tidsinställdainlägg. 
 
Har ni varit på kollo? Ska ni åka på något i sommar?
 
bild från skolavslutningen
 
Senare idag ska jag iväg och passa/vara med Sara :)
 
/Vera <3
 
 
 
 
 

2013-06-24 | 11:54:57 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback