Every little thing is gonna to be all right!

Hi hi!!
Idag var sista dagen med lektioner för vår/min del!!!!!
 
Riktigt skönt att inte behöva oroa sig något mer om läxor, inlämningar eller prov! Bara kunna göra precis vad man tycker är roligast! Det är lång helg för de flesta och mina planer är inte så mycket mer än att vi ska på student firande ikväll och imorgon eftermiddag och resten av helgen ska jag spendera genom att packa ihop mitt rum :)
 
Vi ska också åka förbi lägenheten lite för att kolla hur långt byggarna har kommit. De ska sätta upp en vägg som sedan kommer bli antigen mitt eller Valles rum. 
 
Bedroom inspiration från we♥it
 
/Vera <3

2013-06-05 | 16:31:27 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback