Taggad!!!

Super, duper taggad!! De närmsta dagarna kommer bli jätte roliga hoppas jag. Min bästis från Tanzania kommer nämligen hit till Stockholm!! Super roligt! Ahhh!! Det var jätte länge sedan vi sågs så det ska bli sjukt roligt tycker jag!! :D :D
 
Lite av det vi ska göra:
Jag ska visa runt lite i Stockholm :)
Vi kommer antagligen gå förbi slottet!
Bada :D
 
Gå till grönan!
Kommer kanske shoppa lite :D
Skratta!!
 
 
Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga de närmsta veckorna:/ Jag ska försöka med något inlägg får se. Efter att Zeina har varit så åker vi till kompisar och sedan äntligen bär det av till Tjörn!!! :D Det kommer vara några riktiga sommarlovs veckor så vi får se hur mycket jag kommer blogga :) Hoppas det är okej! Kommer att blogga mer i augusti! 
 
/Vera <3
 

2013-07-08 | 19:11:37 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback