Sommar!!

Det märks att vi har somarlov då vi verkligen skriver sällan!
 
De senaste veckorna har jag bott en vecka hos mormor och morfar, ungefär en vecka hos min farmor och farfar. Nu kommer vi vara i huset bredvid min mormor och morfar i ungefär två veckor. Internet är inte jätte bra här och det har varit fint väder alla dagar här så jag har inte tagit tiden att sitta vid datorn. Nu är vädret lite halvkasst, det har regnat lite och det är rätt molnigt. Hoppas ni har det härligt och att ni njuter av sommaren!!! 
 
 En bild från en kväll när vi var å badade. Det var ett jätte fint ljus, då solen höll på att gå ner :)
 
 /Vera <3

2013-07-28 | 10:25:00 | Vera | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback