Senaste dagarna

Förlåt så mycket för att det varit så låg uppdatering :( Jag har prioriterat att vara med Zeina! Hon åkte hem för några timmar sen :( Det har varit riktigt kul att vara med henne!! Hon är väldigt positiv och glad, en underbar tjej som det är jätte kul att vara med!! Det är väldigt synd att vi inte kan ses så ofta men vi bor ju långt ifrån varandra :( Jag hoppas att jag kan hälsa på henne nästa sommar!! Det skulle vara jätte kul! :D Saknar henne super duper mycket redan!! 
 
Här kommer några bilder: 
 
Nu ska jag fortsätta packa för imorgon åker vi iväg till familje kompisar och sedan kommer jag och Konrad vara på landet med mormor och morfar i en vecka :D 
 
/Vera <3
 
 
 

2013-07-12 | 21:54:48 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback