Sportlov!! :)

Hejsan allihopa!
Nu har jag sportlov!! YAY!! :) Det ska bli så skönt att få vila från skolan hihi :) Min familj börjar resan till Åre imorgon. Vi ska stanna hos en familj och sova där lördag till söndag och sedan fortsätter vi upp till huset vi ska bo i, där vi träffar våra kompisar som vi ska åka skidor med hela veckan :) 
 
Jag har precis duchat för jag hade dans idag och ska snart äta middag med familjen och mormor och morfar. Jag tror mormor och morfar bjuder på en trerättersmiddag, mums haha :) Sedan ska jag ha en lugn kväll, äta lite godis och packa antagligen. :) Ha ett trevlig fredagsmys!
 
 
Titta vilka gulliga bilder haha
 
 
/ Vera <3 

2013-02-22 | 18:46:36 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback