Packa..

Halojsan:) Jag har kanske inte berättat det men på lördag morgon ska jag och mina bästis jossan till FUNÄSDALEN ni fattar inte hur sjukt taggad jag är!!!!!!!!! Så idag ska jag bara packa och göra läxor:( För jag kommer vara ledig en till vecka från skolan:D Har det gött/ LINN
en fin bild på josefin haha;)

2013-02-28 | 11:28:58 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda :*

Ha det så kul Linnie/Gurkan :D Fett orättvist att du får 2 veckor :( Men jaja jag hoppas du får en bombning av läxor och prov när du kommer tillbaka :* :D <3 <3 <3 Saknar dig <3

2013-02-28 // 11:34:00
» Linn

Haha det borde du vara!! Det hoppas inte jag!!:/

2013-02-28 // 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback