~Live,Love,Laugh~

Hejsan bloggen!
Haha idag har jag träffat min bästis Emmy har inte träffats på typ 2 veckor, det är lite konstigt för vi bor mittimot varandra nästan men asså de har värkligen vart ganska mycket för oss båda de senaste veckorna. Men nu sågs vi och det var super kul, vi shoppa lite, åt lite godis och hade det allmänt kul!
 
Nu som ni kanske ser så har jag gjort en liten header! Den är värkligen inte så himla fin jag är nybörjare men försökte mitt allra bästa. Men den är bara tillfällig så ja håller på med en ännu bättre satte, ni får hålla utkik här på bloggen för lite ändringar kommer. Är det någon av våra bloggläsare som är bloggdesigners?
 
Sen ikväll ska jag iallafall kolla på mello med familjen och så. Hoppas ni har en bra lördagskväll!
Juste ni får gärna kommentera lite skulle vara jätte kul! Ni kan kanske fråga lite frågor om oss eller så om ni vill veta något särkillt för att lära känna oss lite mer.
 Bjuder på en bild på mig från förra våren! Längtar skit mycket till vår och sommar!
Kram/Ella
 

2013-02-23 | 18:54:41 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback