Schabloner!

Halojsan skojsan!! :D
 
Är på riktigt bra humör idag för jag är så himla nöjd med min säng sedan sprang jag imorse så jag känner mig riktigt duktig haha. Jag har också varit hos frisören så nu har jag inte slitna toppar längre :D Sedan är det bara 6 dagar till jag fyller 14!!!! (om man inte räknar med idag)
 
Jag har länge tänkt att jag ska ha någon tapet på en av mina väggar, men igår (när sängen var klar) så fick jag ideén att ha två schabloner! 
 
lite bilder från google på schabloner
 
 
I mitt rum tänkte jag då att jag skall ha en schablon med fjärilar som flyger  från skrivbordet mot fönstret och kanske en schablon med blommor som växer ut från sängen på väggen mitt i mot. Vad tycker ni? Har någon av er en schablon?
 
/Vera <3
 

2013-08-14 | 14:37:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback