Nu är sängen KLAR!!!! :D

Hej hej!
 
Har byggt, skruvat, mätt och sågat med pappa och detta blev resultatet: 
 
Vi har byggt upp sängen genom att sätta reglar och en byrå och sedan är sängen ovanpå :) Jag tänker visa fler bilder imorgon, så får ni se hur det såg ut undertiden :) Jag är supeeeerrrr glad!!! Tack så JÄTTE mycket pappa!!!!! Det blev jätte fint tycker jag. Rummet är ju inte klart men sängen var en stor del. Så under morgondagen kommer jag fixa iordning mer med att fylla lådorna :D
 
Vi hörs imorgon för nu ska jag göra mig iordning för att sova. Kommer antagligen att titta på något avsnitt av någon serie innan jag somnar. Kommer sova som en prinsessa inatt hahaha! :D
 
/Vera <3

2013-08-13 | 21:38:13 | Inspiration! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback