Blandat

Tjaba tjena mitt bena!
haha vad töntig jag låter :D Jag försöker variera lite hur jag börjar inläggen hehe :/
 
Har haft en lugn dag och inte gjort något särskilt. Njutigt en del av ledigheten:) Rätt skönt att bara slappa, men samtidigt känner jag att jag borde göra något nu när jag är ledig. Men jag ska träffa Emma imorgon på stan och sen blir det sleep over :D 
 
Inför skolstarten behöver man ju köpa nya block, kalender, pennor, osv... Har ioförsig block från andra tillfällen så jag antar att jag andvänder de, man ska ju inte slösa papper. Men kalender behöver jag :) Längtar inte riktigt till skolan, mer till kompisar och vardagen men inte till plugget :o På vår skola så byter man klasser innan 8:an också, så lite nervös är jag, hoppas det blir en super klass :D 
 
Bild på mig för typ 1 minut sedan :)
 
Grattis på bröllopsdagen mamma och pappa!! Ni är BÄST!! <3 <3
 
/Vera <3
 
 

2013-08-15 | 16:30:02 | Vera | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Blogga mera Vera!

2013-08-21 // 21:32:52
» Anonym

BLOGGA DÅ VERA

2013-08-26 // 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback