A thousand times that I have said today, today, today!

Haj haj!
 
Har haft fullt upp idag. Började med att springa, sedan duscha såklart. Efter det åkte jag, pappa och Konrad till fredells. Vi köpte massa reglar som jag och pappa börjat såga och borra i. De ska användas till min säng som vi bygger upp. Så vi började med det på eftermiddagen. Sedan cyklade jag, Konrad och mamma och bada efter middagen. 
En bild från i mitten av sommaren så vi var på Boule och Bar. Jag blev väldigt smutsig om händerna haha :)
 
Nu ska jag se ett avsnitt av PLL och sedan sova. :D 
 
Godnatt <3 /Vera
 
p.s. titeln är från låten Up In The Air
 

2013-08-12 | 22:06:37 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback