Vår blommor!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem efter en rätt kort dag, har drukigt te för jag har ont i halsen :/ Jag slutade 13.20 idag och jag åkte hem för att vila :) Så nu sitter jag vid datorn och bloggar haha ska kanske sätta mig på altanen och läsa lite för solen skiner :D eller så tar jag en promenad kan inte riktigt bestämma mig :/ kanske bäst att vila aja :/ 
 
När jag stod och väntade på bussen så såg jag några blommor i rabatten bredvid och jag blev lite glad haha våren kanske faktiskt är på väg (hoppas) Det ser lite ut som om någon har planterat de för runt omkring var marken helt visen men jaja det såg lite trevligare ut med blommor :) 
 

2013-04-09 | 14:50:27 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback