THE HOST!

Hej hej!
Igår var ju jag och Emma på bio. Vi såg The Host. Den var en jätte bra film. Linn har redan berättat lite om den. JAg tänkte berätta lite mer för er som inte vet :) Den handlar om hur jorden invaderas av "aliens" och hur människorna kämpar emot och försöker rädda sitt folk. Jag rekomenderar den starkt, och ni kan även titta på trailern. Jag ger den 8 av 10 för jag tyckte att handlingen var annorlunda och spännande men jag trodde att det skulle vara mer action än var det var. Men det är absolut en film värd att se!! :D
 
 
Nu ska vi snart åka in till Hammarby Sjöstad för att titta på lägenheten och mäta typ och sedan ska vi på middag hos våra kompisar som bor där :D Solen skinner ju så idag gjorde jag lite läxor ute och vi åt lunch ute oxå. Riktig vår känsla!! :D 
 
/Vera <3
 
 

2013-04-21 | 14:44:06 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback