Paris våren 2012

Hej hej!
Idag var en vanlig tisdag. Hade boxning/styrketräning efter skolan, men det var bara jag, Linn och vår lärare haha. Men det var bra träning. Sedan kom mormor hem till oss och vi hjälptes åt att gör middag. Sedan har jag gjort lite läxor. Min mormor kom hem från paris igår så då kom jag att tänka på när vi (mormor, mamma, moster Emma och jag) var i Paris förra våren. Det var väldigt härligt och det var första gången jag var i Paris så det var spännande. 
 
Här är några bilder från vår resa förra våren (inte så många på mig för det var min kamera så jag tog de flesta bilder hehe :) )
Utsikt från Eiffeltornet!
 
Bilderna var inte så jätte bra tkr inte jag men men jag e ingen fotograf direkt. Sedan var det väldigt mkt att titta på så det blev inte så mkt fotografering. 
 
/Vera <3
 

2013-04-23 | 20:21:03 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback