Min dag!

Hej
Idag mår jag mkt bättre än igår så det är väldigt skönt. Jag är inte helt frisk men jag gick till skolan :) Jag stör mig rätt mkt på att min näsa blir så röd för jag snyter mig så ofta men jag vet inte om så många märker :/
 
Idag hade vi iaf No där vi håller på med broar, hemkunskap där vi bakade jätte goda brownies men jag fick ingen bild för vi får tyvärr inte ha mobil med på lektioner :( Sedan hade vi engelska och SO där vi håller på med geografi vilket jag tkr är roligt :) 
 
Nu ska jag göra lite läxor och sedan blir det middag och jag hoppas jag kan gå på dansen även om jag är lite snuvig :/ 
 
Gammal redigerad bild på mig :)
 
/Vera <3
 

2013-04-11 | 16:06:13 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback