17 April!

 
har vi nu bloggat :D Eller vi har iaf haft bloggen i 2 månader :D Jag tänkte fråga er om vad ni tycker om bloggen. Jag uppskattar verkligen kommentarer och ni som själva bloggar vet nog att det är jätte roligt att få kommentarer så KOMMENTERA :D
 Vad tycker ni om våran blogg? Är den bra, tråkig, inspirerande...? Vad kan vi göra bättre? Hur hittade ni hit?
 
Idag har iaf varit en okej dag, det var ju väldigt soligt hela dagen men jag har inte kunnat vara ute så mkt :( Men jag hade mina Converse på mig idag och det var väldigt skönt :)
 
Nu ska jag förtsätta med läxorna :/ Har hemkunskapsprov imorgon och NO rapport till på fredag fast jag är snart klar med den :/ :)
 
/Vera <3
 
 

2013-04-17 | 18:03:20 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback