1 April!

Hej hej!
Idag är det ju 1 april!! Jag kan typ inga aprilskämt :P Kan ni?? Här är några som jag kom på som ni kan använda 
  • Hälla karamell färg i mjölken
  • Man kan typ göra så att sin kompis, förälder, etc. blir JÄTTE osäker. 
  • Man kan byta tid på alla klockor förutom sin egen.
  • Sätta plast för toan
Förlåt om de inte e så bra men jag är inte så duktig på aprilskämt! :/ Kom bara ihåg att vara omtänksamma och planera skämtet för den som blir utsatt så att ingen blir ledsen! 
 
Nu ska jag snart packa min väska för jag ska sova över hos min mormor och morfar och innan det ska vi gå på bio :D Under de närmsta dagarna kommer jag göra rätt mkt så jag vet inte hur mkt jag kommer hinna blogga. Men jag ska göra några tidsinställda inlägg. Ha en fortsatt bra dag och njut av solen och att det är april. Men var vaksamma och gå inte på allt som folk säger :P
 
 
/Vera <3
 
 

2013-04-01 | 11:01:59 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback