Älskar att läsa!

Hejsan!
Idag har jag haft en lugn söndag. Som det står i rubriken så älskar jag att läsa. När jag börjat läsa en bra bok kan jag inte sluta haha. Just nu är jag på nummer tre (The Reckoning) i serien Darkest Powers av författaren Kelley Armstrong. Denna serie är på engelska och jag tycker att den är väldigt spännande. Det handlar om en grupp tonåringar som alla har olika krafter (kan se spöken, kan trolla, kan bli en varulv, etc...) De här tonåringarna får bo på ett hem för att bli 'friska.' Men egentligen kan de inte bli friska. Hemmet innehåller många hemligheter som Chloe (huvudperson) och hennes kompisar försöker lista ut. 
Om ni gillar att läsa fantasi, äventyr och spännande böcker är denna serie ett bra tips. Böckerna finns tyvärr inte på svenska (vad jag vet) men ni kan ju pröva att läsa på engelska om ni vill. 
 
 
/Vera <3
 
p.s. Jag har börjat använda pixlr för att redigera bilder, som ni ser ovan :) Ett jätte bra program tycker jag :) 

2013-03-10 | 18:01:16 | Tips! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback